Competicions d’aquest diumenge

0
1710

Demà és la Renault Street Run Sansi de Viladecans de 5 i 10km Campionat de Catalunya absolut i veterà de 5km amb ja amb més de 1.200 inscrits

És la cursa de 5km més ràpida d’Espanya de 5km, aquest any també comptarà de nou amb la distància de 10km i amb possibilitat de per un preu especial participar a les 10h en els 5km i a les 10.45h en els 10km. Les curses de menors començaran a les 12:15h per prop de 250 inscrits.

Els 3 últims anys, va ser la cursa espanyola més ràpida de 5km homologats, al 2014 amb 10 atletes en menys de 15 minuts, i més d’1.300 atletes que van baixar de 40 minuts.

Els participants a la cursa i a la Sant Silvestre del Masnou el 26/12/17 www.sansilvestredelmasnou.com  podran aconseguir una moto Sym 125cc.

Els participants podran anar a Viladecans gratuïtament amb tren, a 100 metres de la sortida, des de qualsevol estació de rodalies, també rebran una samarreta tècnica Renault Street Run, un estudi plantar gratuït de plantilles esportives, i una bossa d’obsequis dels col·laboradors principals amb Gaspatxo de Casa mas, Quely, Fisiocrem, Colnatur, Chupachups, entre uns altres i més sorpreses. En finalitzar la prova matinal es realitzarà un sorteig entre tots els corredors, que podran participar automàticament amb el dorsal de la cursa.

També serà el torn per a una de les proves més antigues del calendari nacional, el LI Cros Ciutat de Granollers, prova organitzada pel Club Atlètic Granollers, i que es disputarà el circuit circumdant a les instal·lacions esportives d’aquesta localitat barcelonina. El programa de proves arrenca a les 09:30 hores amb les curses de veterans i s’estendrà fins a prop de les 14:00 hores.

A Granollers veurem en acció a alguns il·lustres fondistes o migfondistes espanyols com ara Marc Alcalá, Jonathan Romeo, Llorenç Sales o el obstaculista Abdelaziz Merzougui, mentre que per part forana serà a la línia de sortida el kenyà Matew Kosgei.

Per la seva banda, en categoria femenina veurem en acció a la campiona d’Espanya de 800 metres Esther Guerrero, que una setmana després integrarà el relleu mixt en samorin. Al costat d’ella també seran a la línia de sortida Marta Galimany, Gemma Barrachina a més de la kenyana Koima Joyline Jeptanui.

Tota la informació sobre la prova es pot consultar a la pàgina web de l’C.A. Granollers.

No posts to display

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.