La Trail Senders del Penedès el 25 de setembre

0
1782

Ja estan obertes les inscripcions de la 5ena edició de la Trail Senders del Penedès a les Cabanyes que serà el proper 25 de setembre, com cada any es podrà escollir inscriure a la cursa llarga de 12,7k o la curta de 5’5k (Memorial del nen Pau Ortega Amat) aquest any hi ha la novetat que és pot fer caminant.

Les inscripcions tenen un preu de 14,5 euros i els atletes s’emportaran una samarreta tècnica exclusiva de la cursa i un cinturó porta objectes de neoprè, apart d’aliments i begudes, 1 euro de cada inscripció l’organització ho donarà al Laboratori d’oncologia de l’Hospital de Sant Joan de Déu.

La cursa transcorre entre vinyes i paratges molt macos passant per cinc poblacions, Les Cabanyes, La Granada, Vilobí, Font-rubí i Santa Fe del Penedès i tota ella és corrible ja que és una cursa d’iniciació a la muntanya.

 Inscripcions de la llarga de 12,7k:

 Inscripcions de la curta de 5,5k (cursa/caminada)

 

No posts to display

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.