La primera cursa atlètica del Voltreganès

0
602

La 1ª cursa atlètica del Voltreganès es va disputar el diumenge 30 de setembre amb un bon nombre d’inscrits. Després de un dissabte plujós va fer un matí ideal per correr, ennovulat i sense calor.
El guanyador de la cursa va ser en Jaume Domingo Soler amb un temps de 34’15”. En categoria femenina la guanyadora ha estat la Núria Peix Tarrés amb un temps de 43′ 9”. El guanyadors locals han estat la Marisa Zapata Mas i en Roger Serra Arboix.
Agrair als col.laboradors, sobretot a Casa Mas, Bonpreu, Sanmartí, Coca Cola, L’Esportiu i Herbalife. Us esperem l’any vinent i mirarem de modificar el que sigui necesari per millorar.

No posts to display

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.